wtorek, 20 grudnia 2011

Witajcie! :)

Jeśli jesteś na tym blogu, zapewne powód jest jeden: podobnie jak ja, jesteś fanem Bella Sara! 

Bellę Sarę odkryłam, gdy kończyłam podstawówkę, a więc ładnych parę lat temu. Obecnie, mając lat 20, sfiksowałam z radości, gdy dowiedziałam się, że w październiku tego roku ma wkroczyć na polski rynek. :) I wpadłam po uszy, uwielbiam wszystko, co wiąże się z tą marką i zbieram przepiękne karty z uporem maniaka. Mój jedyny problem polega na tym, że nie mam z kim się wymieniać kartami i dzielić tej pasji... Dlatego zakładam tego bloga, aby - być może - na podobieństwo zagranicznych krajów, gdzie Bella Sara króluje od wielu lat, stworzyć internetową społeczność fanek (i fanów) magicznych koni. :)

Wkrótce na stronie pojawi się ogromna, stale rosnąca galeria, będę zamieszczać wszelkiego rodzaju newsy i informacje o świecie Najdalszej Północy. Mam nadzieję, że przysłuży się to jak najlepiej fankom i fanom w każdym wieku. :)

1 komentarz:

  1. Witaj,
    Cieszę się, że ta strona żyje.
    Mam dobre wiadomości dotyczace asortyemntu dostępnego w najbliższym czasie.
    Mam też kontakt z wydawcą miesięcznika i z chęcią zbieram wszelkie informacje i sugestie fanów Bella Sara.
    pozdrawiam
    Janusz

    OdpowiedzUsuń